آزادسازی و تخریب عرصه و اعیان ملک مربوط به اخوان هاشمی واقع در ابتدای بلوار امام خمینی ( ره) جهت اجرای طرح اصلاح هندسی و احداث میدان ورودی شهر.

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. آزادسازی و تخریب عرصه و اعیان ملک مربوط به اخوان هاشمی واقع در ابتدای بلوار امام خمینی ( ره) جهت اجرای طرح اصلاح هندسی و احداث میدان ورودی شهر.

 

آزادسازی و تخریب عرصه و اعیان ملک مربوط به اخوان هاشمی واقع در ابتدای بلوار امام خمینی ( ره) جهت اجرای طرح اصلاح هندسی و احداث میدان ورودی شهر.

در روز جمعه مورخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۸ و سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۶ و در ادامه سازی های صورت گرفته در روزهای چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ و سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ در راستای اجرای طرح آزاد سازی ضلع شمالی بلوار امام خمینی ( ره ) ملک اخوان هاشمی و رعایت حقوق شهروندی و پیگیری اعضای محترم شورای اسلامی شهر تاریخی اشترجان و همکاری واحدهای اداری و همکاری مالکین در حذف نقطه حادثه خیز و پیاده شدن طرح میدان ورودی و استناد به جلسات مکرر و توافقات بعمل آمده در دو سال گذشته تخریب و آزاد سازی این نقطه پر تصادف در دستور کار قرار گرفت و اجرایی گردید.
تخریب و ازاد سازی ملک موصوف علاوه بر جلوه دادن به سیما و منظر شهری و ارتقاء ضریب امنیت ترافیکی بستری را هم جهت جلوگیری از بروز حوادث ناگوار و هم سیما و منظر شهری بهتری را برا ی شهروندان مسافران و گردشگران مهیا می نماید .

ضمن تقدیر از نگاه خیرخواهانه مالکین و پیش قدمی ایشان جهت سرعت بخشیدن به اجرای طرح پس از تکمیل آزاد سازی مدیریت شهری در اجرای فاز دوم مبنی بر احداث و پیاده کردن میدان و به تبع ان مبلمان و نکو سازی ، فزونی سرانه فضای سبز ، المان های مرتبط به تاریخچه شهر ، نصب آبنما در مرحله بعد اجرائی و اقدام خواهد نمود .
( روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر تاریخی اشترجان )

 

فهرست
Skip to content